rôznymi spôsobmi.Každá mala iný pôrod.Jeden šiel ako po masle a iný zase trval hodnú chvíľku.No podstatné je, že predsa len vznilki :)Za pomoci kúzelníka...

10. 12. 2008

jenda pekná nedeľa




Posted by Picasa

4 komentáre:

Tomáš povedal(a)...

:))

Ako tak šla, prišla k jednej lavičke na vode.

„Pamodaj šťastia, lavička!“ poklonila sa pocestná.

„Pamodaj aj tebe, dievčička!“ zaďakovala jej lavička. „Kdeže ideš, kde?“

„Idem si hľadať službičku.“

„Ach, preložže ma, prelož na druhý bok,“ prosila lavička. „Ľudia už od rokov chodia mi len po tomto jednom boku a žiaden nedomyslí sa prevrátiť ma na druhý bok. Nože ma, no, ty prelož, veru ti budem na dobrej pomoci.“

Anonymný povedal(a)...

Very good!

alafeta povedal(a)...

tie s tymi jablkami sa mi pacia..

ita povedal(a)...

dakuejm dakujem cenim si naozaj miska a aj ty neznami veste raz vdak:D