rôznymi spôsobmi.Každá mala iný pôrod.Jeden šiel ako po masle a iný zase trval hodnú chvíľku.No podstatné je, že predsa len vznilki :)Za pomoci kúzelníka...

23. 11. 2008

Ujo Radek:D

Najprv vošla veľká ruka
potom vošla veľká noha
a nakoniec vošiel aj veľký ujo
bol to Radek v modrom obtiahnutom tričku...

neskôr už ani tričko
nemal...no zato
svalov mal požehnane
veľa ..:D


Posted by Picasa

4 komentáre:

Tomáš povedal(a)...

OHMYGOD :)
On nema ruku ako ja stehno :)
On ma ruku ako ja brucho :)

... a tie dvere co si spominala, ste nezvesili ?

ita povedal(a)...

he he on ma ruku ako ja obe ruky a a obe stehna dokopy:DDnie dvere sme nezvesili isiel bokom :DDD

Anonymný povedal(a)...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

ita povedal(a)...

hm dumam hlavu lamem ze kto moze byt costume jewelry a dalsie ine:Dmam taky tajny typ na osobu kt. mi sem pise dakujem a pokusim sa pisat viac ok?:D