rôznymi spôsobmi.Každá mala iný pôrod.Jeden šiel ako po masle a iný zase trval hodnú chvíľku.No podstatné je, že predsa len vznilki :)Za pomoci kúzelníka...

1. 11. 2008

Halloweenska párty v klopátku:)



je mi dobre?:)
Posted by Picasa

4 komentáre:

Tomáš povedal(a)...

... hadanka :) ... veve bola za vesticu ? :)

ita povedal(a)...

odpoved:) nie ona bola divca reprezentujuce 80te oky:) mi nehvor ze si to nespoznal...:)

Tomáš povedal(a)...

No ja neviem :) ked boli osemdesiate roky, tak som chodil von v starych teplakoch a vytahanom tricku, no a este aj v svetri na zips :)
Ale - nebol som dievca, to je fakt ...
:)

ita povedal(a)...

No a pravda je ze ked boli 80 roky tak ja som bola tak navela v plienke...:))ale mala tajne zdroje tak vymyslela co sa dalo a mne osobne sa velmi pacila :)